Tisdag 28 december 2010

Hallooooj,
idag har jag sovit ovanligt länge för att vara mig. Till 10:20!! Hör och häpna. Detta brukar aldrig hända.
I alla fall, har precis klätt på mig efter duschen. Tänkte att jag var tvungen att tvätta håret, eftersom jag ska till frisören idag! Om mindre än en timme. Ni får spänt vänta på en bild sen. Blir ingenting radikalt eftersom jag gärna vill ha lång hår till balen.

Annars ska jag väl inte göra något speciellt. Ska kolla på Pirates of the Caribbean - vid världens ände ikväll. Eftersom jag inte hittar våran film så har jag nu sett ettan och tvåan två gånger (mini-maraton) utan att ha sett sista filmen. Men ikväll smäller det!

Längtar även som en tok till imorgon! Till sånglektionen. Har lust att bara ringa Mathias och säga att jag vill sjunga nu nu nu! Så jävla pepp!

Nej, nu ska jag ta och gå och göra mig acceptabel för att vistas ute bland folk. Hörs! /K.


Män är egoistiska svin och borde spetsas på en påle i röven!!


Postat av: annelie berg

MÄ! Vad är det där sista! hahaa!

2010-12-28 @ 21:04:57
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0