Fredag 31 december 2010

God kväll.
Då var snart detta år slut. Jag har spenderat gårdagen och dagen med att sjuka mig. Igår mådde jag så dåligt att jag inte kunde röra mig utan att få ont. Jag sov igenom dagen och min huvudvärk bara växte och växte. Jag lyckades få i mig ca 5 digestivekex under dagen. Idag mår jag betydligt bättre. Det är bara hostan som har hållt i sig och det känns som om jag har ett rivjärn i halsen!

Så denna planering som blev så bra, att jag skulle bort och fira nyåret med mina vänner gick i rök. Jag får spendera det hemma. Ensam. Skitkul. Vet inte ens om jag orkar ta mig tid till att se några fyverkerier. Bortkastad tid. Förutom det så känner jag mig mer ensam nu än vad jag har gjort tidigare. Värdelöst. Men det är väl sånt man får leva med.

I förrgår var jag och mamma på stan. Först käkade vi på kina, sen gick vi på stan en stund innan vi mötte upp Emelie och A-C på Bruddesign. Kikade lite på balklänningar. Usch vilken ångest jag får! Vilken klänning? Vilken kavaljer? Vilken frisyr? Vilka skor? Vilket smink? BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Jag längtar liiite, men bara lite. Tills det ögonblicket när man har bestämt allt och allting bara flyter på.

Nej, nu ska jag väl kika vidare på några klänningar och sedan kanske kolla på film. Vi får se vart kvällen skrider... Hörs! och justja,

GOTT NYTT ÅR!



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0