Söndag 8 augusti 2010

Morsning! Igår mådde jag inte alls bra efter kvällen före :P Men kul hade jag! Jag kände bara Jonetta, Elin och Johanna, så jag har lärt känna lite nya personer :)

Igår låg jag i princip hela dagen i sängen. Klev upp 14:00 för jag skulle duscha och sånt innan jobbet :P

Låg i alla fall och kollade på SYTYCD. ASBRA! Det var en dans av Travis Wall som jag fastnade för. Jag kände smärtan :'( Satt seriöst och bölade till den, ska slänga in den i slutet tillsammans med två till som man känner smärtan i. Har även fastnat för låten Jar of Hearts av Christina Perri. Helt underbar!

Idag har jag bara planerat in träningen kl. 19:00, annars är jag typ ledig. Ska väl tvätta någon maskin och diska också. Funderar på att göra lite info och layout också, men då skulle jag behöva sitta vid en annan dator :P

Nej, nu ska jag lägga in klippen :)


Bröstcancerns dans av Tyce Diorio.



Addiction av Mia Michaels.

Fix You av Travis Wall kan man tydligen inte få in, så den får ni klicka er in på HÄR

Älskar Boogie Shoes också! Lauren och Billy som dansae ihop :) klicka HÄR.

Postat av: Sofia Kvarnström

Ohh, ny bloggdesign? Snyggt :)



Sv: Vi får väl se, jag har ju nyss färgat om och det har inte torkat än så inte just nu.. och jag gillar inte att lägga upp bilder på mig själv, men kanske imorgon eller nåt :P

2010-08-10 @ 22:11:41
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0