Tisdag 6 april 2010

Hallå Hallå.
Idag har jag lekt lite med PG :) Hon fick hjälp att slinga håret och hon blev jättenöjd! Tur att jag är så skillad när det gäller att fixa håret på andra ;) I övrigt har jag inte hunnit med mycket. Var på träningen ikväll också, åh usch va skönt det var att träna! Äntligen! Men jag tror att det blir en hurtpromenad imorgon också :) Det är så skönt att vara ute och gå när solen kikar fram. Dock kommer nog promenaden bli på kvällen då jag har Lotus till 16:00. Han gillar inte att vara ute och gå om han måste gå långt. Men det kan nog bli lite längre promenader imorgon i alla fall :)

Jag har satt ett litet mål för mig själv imorgon. Eventuellt ska vi(jag, mor och Emelie) till Borlänge på torsdag och för att jag ska få följa med för mig själv ska jag sätta mig ner och:
¤ Göra klart mina glosor på spanskan
¤ Läsa igenom och försöka plugga in lite FeB
¤ Börja lite lätt på Info&Lay-Out.

Jag har börjat funderat på att göra någon förändring med mitt hår. Något förslag?
Dessutom ska jag nog ta ett till hål i örat :) men det blir nog efter Gbg!
/K.


Postat av: Bea

Jag får nästan lite dåligt samvete när jag tänker på att jag ligger flera veckor efter med spanskaglosorna och jag har inte ens tagit hem dem.

2010-04-07 @ 12:52:14

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0