Söndag 18 april 2010

Hello Everybody.
Idag har jag spenderat i princip hela min dag borta i Borlänge. Vi har spelat UM i Basket. I våran "serie" var det Ockelbo, Falun, Borlänge och vi. Vi mötte Ockelbo första matchen och det gick ganska bra med tanke på att vi bara var 7st spelare(5st 92:or och Clara och Hanna, som brukar spela med de mindre). Vi hängde med och gjorde det vi skulle. Matchen efter det skulle vi sitta sektariatet. Jag, Johanna och Josefin satt där. Jag skrev, Josse tog tid och Johanna höll koll på bytena, awesome! När vi har suttit halva matchen kommer Anders och frågar hur mycket poäng vi gjorde var. Han trodde att de hade skrivit över våra poäng på Ockelbo och det stämde inte. För när han tänkte ihop poängen fick han 28p på oss och 26p på Ockelbo. Men i protokollet hade de skrivit 31 - 23 till Ockelbo. Helmysko liksom. Aja, efter den matchen hade vi en matchs mellanrum, sen var det vi igen. Vi passade på att stoppa i oss något att äta och jag åkt min hemmagjorda kycklingsallad (: Matchen mot Borlänge var väl helt okej, men jag var trött som satan!
Jag åkte med Anders och Elivra hem och vi stannade på Subway i Borlänge. Aldrig ätit där, så hade inga förväntningar. Men det var helt okej! Nyttigt är det ju också om man inte har på massa dressing(Fan, tror ni inte att jag tänkte DREssing, som de säger i gälve/sandviken).
När jag kom hem plockade jag upp maten och handduken. Sen gick jag och vila i soffan. Slocknade i 2h, nu sitter jag här med kaffe och försöker vakna lite. MÅSTE snart plugga matte. Ska kolla igenom det i alla fall.
Slänger in en bild från när vi spelade seriematch mot Ockelbo tidigare i säsongen! :)
Hare bra! Puss /K.

Emmeli, Jonna, Elin och Eva syns i svart.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0