Onsdag 21 april 2010

Hola chicos.
Måndag: var stressad som fan över matteprovet. Det sög ju förresten. Provet alltså. Pär hade 3 riktiga uppgifter. Sista frågan var nå jävla skämt. Vem tror han att han är egentligen?! NP EngB Speaking gick i alla fall bättre. Snackade ju med Bea, så vi måste fått minst VG!
Tisdag: Pluggade FeB Bokföring från 08:40 till 13:30, med en lunch på typ 20min. Kom hem, pluggade bokföring mellan ~15:30 - 17:00, tog en paus för mitt huvud var inte alls på topp längre! Ca kl. 19:00 kom Emelie och då fortsatte jag att plugga till 21:00. BLÄÄÄ.
Onsdag: Skola, prov. Fick 35 av 41 poäng! Fick VG++, för såklart var ju 36 MVG. -.- Men men, nu är det väl bara att börja plugga på nästa prov. Har ju Nk-prov på fredag och jag måste väl plugga ganska mycket på det. Imorgon efter skolan ska vi dessutom till mormor och morfar så då hinner jag inte mycket. I och för sig har vi ju sovmorgon till 12:25(!) imorgon, men jag ska nog cykla till skolan lite tidigare och plugga där. Emelie och Patricia behöver ändå lite hjälp med bokföringen så.. 
 
aja, nu ska jag börja plugga så jag hinner göra någonting innan kören. HÖRS! (: /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0