Måndag 12 april 2010

Hello Cuties!
Jag kan ju erkänna redan nu att det var asdrygt att kliva upp imorse. Men vem tyckte inte det? Men när jag väl har kommit upp så är allt bra, då är det full fart överallt i huset kan jag säga. Jag är en sån person som helst vill göra allt samtidigt. Och hur hääärligt var det inte att cykla till skolan idag då? SUPERHÄRLIGT! Fast jag och Erika fick vänta lite på Emelie som segade lite idag ;) Haha, men väl framme i skolan kom jag på att vi hade italienska som första lektion, sen psykologi, sen spanska, sen matte och sist engelska. Värd dag. Hell no. Morgondagen kommer vara segare, för vi har ju typ bara FeB hela dagen. 75min svenska som sista lektion som vi klämmer in också.  Usch säger jag bara.

Men jag kan ju säga med gott samvete att jag inte har någonting alls att göra ikväll! Inga läxor eller arbeten som skall pluggas på, ingenting! AWESOME! :D Dessvärre skulle jag egentligen ha gjort lite bokföring på lovet, men lovet är old times nu.

Nej, nu ska jag spela lite med Christmas Crunch på facebook, är typ helt besatt!! Slog mitt highscore idag ;) stolt som fan!  Slänger in en liten bild på älven som jag tog i vintras(?). Hörs! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0