Lov - 1 april 2010 kl. 10:56

God morgon gott folk! Här är det LOOOOOOOOV! Och här var jag uppe hyfsat tidigt för att vara lov. Var upp imorse vid 07:10 för att möta Lotus, som ska vara hos mig idag.

I övrigt hade jag tänkt slappa lite idag. Måste i och för sig göra klart glospapprena från spanskan. Blir galen på dem, det är så jobbig och jag kommer aldrig bli klar. Men om jag gör dem nu så slipper jag dem på resten av lovet! :)
Idag ska gänget även till Bea på Påskfika. Vi ska se New Moon! Oh vad jag längtar, den är så braaaaa!

Igår hade vi filmdag med SP. Eller, Thord var ju så förtvivlad över att vi skulle missa idrotten, så Britt-Marie såg till att vi skulle ha den i alla fall -.- Vi såg Pans Labyrint, som alla SP-elever som har spanska redan har sett, och detta blev min tredje gång jag såg den. Vi såg den även i 9an på spanskan. Skulle inte förvåna mig om jag måset se den i 3an också.

Någon dag på lovet ska jag och sis iväg till Borlänge. Hon ska fålla upp klänningen och sedan ska vi gå på kupolen! Funderar på om jag då ska leta accessoarer(stavning?) till balen och en liten present till älskade PG :)

Vi får se vad resten av lovet tar mig!

/K.


Postat av: Anonym

Men vad har jag sagt om present!? x)

Jag ska inte ha nått, bara närvaro juu! Du ska komma hit och äta fika och va glad, sen är jag jättenöjd! xP

2010-04-01 @ 22:17:48
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0