Lördag 10 april 2010

Hallå.
Den här dagen har varit helt vädrelös. Jag gick upp vid 10:30, som är det längsta jag sovit till detta lov, och sen har jag i princip bara suttit. Har inte gjort något vettigt alls idag. Förutom att typ ladda upp bilder från Idre och klassfesten på facebook. Men that's it liksom! Alla är ju på Star ikväll och lyssnar på Scar Symmetry. Det suuuuuuuuuuger getpung att inte vara 18år!

Imorgon ska Lotus och Casper vara här och jag funderar starkt på att gå en långpromenad med dem imorgon. Ska kanske vänta tills Emelie vaknar och höra om hon vill med! :)


Bilder på bloggen kommer nog imorgon. Orkar inte nu. Ska nog gå och lägga mig snart, måste upp och öppna åt hundarna imorgon 06:30. Usch usch usch.

Aja, ha de gött (: puss!

/K.



från klassfesten, SP08♥



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0