5 april 2010

God morgon. Eller god dag? Äsch. Hej!

Jag har nu suttit och kollat runt på lite bloggar av olika slag och blir lite avundsjuk varje gång jag ser dem. Jag vill också ha en blogg som lyser upp av färger och som folk tycker är rolig att läsa. Någon vänlig själ som kan fixa en bloggdesign till mig?
Snart, så har jag planerat att jag ska lägga in bilder på bloggen och fejjan. Måste börja fixa sånt nu.

Jag har i alla fall fått ett sms av Elgiganten om att min kamera är på väg tillbaka till Serviceavd. i Avesta. Tummen upp!

Nu ska jag börja ta mitt pick och pack och ta mig hem till pappa. Där får jag väl glida ner i soffan och dö av uttråkning eller så. Har absolut ingenting  att göra idag. Förutom att ha Lotus. Får väl sätta mig och lyssna på lite musik, har faktiskt fixat lite ny musik till ipoden ;)

/K.

Lifehouse - Everything

Postat av: Sofia Kvarnström

Jag har en gratisdesign om du vill ha ny bloggdesign :)



Finns här: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/gratisbloggdesign/

2010-04-07 @ 11:40:06
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0