10:38 - trötter, prosit och butter?

¡Hola! ¿Comé estas?

Idag ska jag bara ta det lugnt har jag bestämmt! Eller ja, jag ska göra lite av de skolarbeten jag tog hem, men det mesta har jag redan gjort eller kan inte göra mer på. Kl 15:00 ska jag lämna in Lotus till mormor(som just kommit hem ifrån tjeckien!) och sedan kl 17:00 ska jag på turridning i Ingvallsbo med ku, förhoppningsvis! Åh, det ska bli så kul. Jag längtar. Jag har saknat att vara nere hos Lillen, jag kanske ska ta en sväng dit snart. Att bara skritta och ta det lugnt en varm sommardag. Usch va bra.

Jag ska alldeles strax ta mig i kragen och fixa mig(så gott det går) och börja med skolgrejjerna så jag inte har kvar dem tills när jag ska dra. Lotus måste ju ut också. Tror att jag ska ta en lite längre runda idag. Det blir nog skönt. Jag tycker att jag har varit riktigt effektiv denna helg. Gått långt med Lotus. Ska nog träna lite mer idag också, typ sit-ups och armhävningar. Får se, får se.

Imorgon är det tyvärr skola igen, usch. Italienska första lektionen. Baah, sen psykologi. Och jag måste läsa i psykologiboken. Baah, sen språk, matte och engelska. Aja, det är ju inte så jobbigt kanske. Men men, jag kommer säkerligen vara jättetrött. Och vi får väl se hur mycket jag tränar imorgon. Stukade ju foten lite på träningen i torsdags, så det är ju inte jättekul att vara uppe och gå. Men det är lindrigare än vad jag trodde att det skulle bli. Skönt. Jag måste nog i alla fall köpa mig en balansbräda. Det är bra att ha med tanke på hur många gånger jag har stukat SAMMA fot från Mars. Det blir ett senare problem. Kanske ska tigga till mig en sådan av far ;)  Nej, nu måste jag gå. Adjö!

/K.


Postat av: Sofia Kvarnström

SV: Yey, du har äntligen accepterat ditt smeknamn (Y). Japp, den är jättefin :) Jag har förresten en bloggdesign till dig om du vill ha :P

2009-09-27 @ 12:18:36
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tack :) Men det hänger inte bara på kameran vettu xP ;P

2009-09-28 @ 18:00:43
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0