22:00 - NOOOOOOOOO!

Hallå hallå. Denna dag suger. ABSOLUT SUGER!
Jag gissar på att min hårddisk har kraschat. Min EXTERNA hårddisk. D.v.s där alla mina bilder och all min musik ligger, som jag har samlat på min under 5(!)år! BAAH! Jag hoppas att inget har försvunnit. Satt ju bara och lyssnade på musik och skrev lite skolarbete, så helt plötsligt går det inte att läsa låtarna! :@ Den funkar inte i våran bärbara dator, inte i våran stationära dator och inte heller i mammas och Mats dator!! Baah, blir väl att traska ner till AvestaData och höra om de kan hjälpa mig. Hoppas det.

Idag har jag ätit hos mor och Mats. Jättegott. Kom väl hem för inte så längesen. Har varit där sedan 12:00.
Och jag har försökt mig på Lucialåtarna idag! En del har vi melodin på, och en del är det typ samma som förra året, och en del är det bara några toner ändrade och lite ord som man inte ska sjunga från melodin. Kommer nog gå bra.

Imorgon blir det nog att göra lite mer skolarbete, d.v.s italienska och FeB. Ska läsa igenom kapitlerna vi har haft och försöka förstå dem. Sedan blir det väl att skriva klart Rk:n. Blir nog bra de (Y) Nu ska jag kolla runt lite. Adjö! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0