20:38 - a good excuse and a yellow sun





Just nu ljuder Mandylon i mina öron, OM jag njuter. De är sååååååå bra!

Anywho, idag har det varit en vääääääldigt tråkig dag. På sätt och vis. Börjar med idrott; asroligt med badminton och jag har massor av energi jag inte har kunnat göra av med. Spanska; vi pratar om Kajsas liv och lite dialekter. Engelska; Lyssnar på en text, läser i boken. Företagsekonomi; genomgång och pratar om eventuellt projektarbete att åka till Irland, Tyskland, Finland, Frankrike eller Italien.
Sen fick jag vänta en timme på att kören skulle börja. Cyklade till Café Plus, fikade lite och läste i engelskaboken. När jag hade fikat klart drog jag till kören. Kom dit ganska tidigt. Men men, det är jobbigt att fylla ut tiden!
Väl inne i pingstkyrkan var jag inte med och sjöng, känner mig inte riktigt bra än, så jag avstod. Nu när jag lyssnade på dem så märkte jag hur mycket jag har missat när jag varit borta 2 rep, 4 h, 240 minuter liksom! Aja, det är ju ingen kör nästa vecka på lovet, så jag har massor av tid att öva.

Imorgon är det matteprov. Kurs B, kapitel 2; Linjära funktioner. Det kommer nog gå ganska bra med tanke på att jag gjorde provet i februari. Ska läsa igenom sammanfattningen och kolla på det förra provet. Om det blir samma kan jag ju säga att ni som inte gjort det förut kommer ha svårt med sista uppgiften.

Nu ska jag avsluta här och hänga upp tvättmaskinen, eller om jag gör det i första pausen på Grey's. Vi får se. Nu ska jag kila. Adjö! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0