12:22 - sjuk

Hallå. Blev hemma från skolan idag också. Fast på måndag ska jag dit. Orkar inte missa massa dagar och ligga efter.
Men men, ni får gärna kolla in facebook, där jag har lagt upp massa bilder idag :) Äntligen ville programmet installeras! Och jag undrar om jag ska gå till Lotta ikväll i alla fall. Om de vill att jag ska komma. Blir nog inte där så länge i så fall, men ett tag. Ska höra med henne sen. Just nu sitter hela klassen och skriver prov i NkB. Skitkul att jag missar det. I och för sig hade jag ju inte pluggat så mycket, så det gör inte mig någonting. Då kan jag ju få bättre betyg än vad jag skulle ha fått. Men det är ändå skönt att vara hemma.

Idag har jag hunnit att se Twilightfilmen, och jag vet, helt onödigt om jag läser boken på engelskan, men jag var så sugen på att se den!
Kanske blir en liten promenad idag för att få lite frisk luft, vi får se. Beror på när och så vidare.
Imorgon ska jag i alla fall sitta i sektariatet när Karlbo spelar match. Hoppas att det kommer gå bra för dem!
Nej, nu ska jag sätta mig och plugga lite Nk, och läsa lite i Twilight. Får se vad de säger om provet o.s.v.
Ha de bra! Adjö! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0