11:40 - inlines


Hallå. Idag är det onsdag, vilket betyder att det är "mitt i veckan", och jag har inget speciellt att göra idag heller. Eller ja, Erika bjöd med mig att åka inlines med henne och Fenix, vilket jag sa att jag kunde. Får väl se om pappa kanske är snäll och skjutsar mig eller om jag måste cykla dit. Nackdelen är ju att jag måste cykla hem också... Hm. Äsch, vi får se :) 

Har inte så mycket att berätta med tanke på att det inte händer något i mitt liv. Jo, en sak har jag. Har träningsvärk som fan i rump-musklerna. Och träningen igår gick asdåligt. Alla andra var mycket bättre än jag. Baah, igår kände jag bara för att sluta spela i laget. För att det gick så dåligt. Men, det är bara att kämpa på.

-Nu ska jag göra lite research på A(H1N1) - Svininfluensan. Eller rättare sagt på vaccinet. Eftersom jag tydligen är i "riskgruppen" så vill de ju helst att jag ska ta det, men jag vet inte. Mamma sa förut att det fanns en risk att man kunde få SD De Guillain Barre, vilket jag inte vill eftersom det var det min morfar har/hade. Han är på bättringsvägen nu. Om du vill veta mer om sjukdomen och vad det är för något kan du klicka här.

Adjö. /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0