10:24 - lördag.

Hej hopp.
Idag har jag mycket att göra;
¤ tvätta
¤ diska
¤ gå till mor
¤ handla på Ö&B
¤ fixa mig
¤ plugga
¤ fest!

Usch usch, fullpackat schema. Jag har i alla fall startat tvätt- och diskmaskinen, så jag har ju lite på gång där. Sen Ska jag gå till mor och kolla om hon har någon snygg tröja så jag kan ha jeans, vill helst inte ha klänning när det börjar bli kallt ute! Men men, efter det ska jag till Ö&B och handla schampo och balsam, även kolla på lite andra grejjer. Kanske tar cykeln. Men det är ju någon jävla unge som har förstört min cykelkorg :@ den var rak när jag parkerade cykeln utanför källarn igår, men när jag skulle hem låg cykeln ner och man kunde knappt få plats med väskan i :@ :@ fasen va jag hatar ungar! KLÅFINGRIGA JÄVLAR! BAAH!

Aja, nu ska jag väl fixa mig så att jag ser acceptabel ut i andras ögon så ska jag knata till mor och sen Ö&B. Kanske skriver senare eller imorgon. Adjö!

/K.





Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0