10:15 - sjukdag

Hej hopp, idag är jag hemma och är sjuk. Det är skönt, men ändå inte. Missar så mycket i skolan. Men om man tänker på igår så kunde jag knappt prata och hade ingen röst kvar.

Hade prov i företagsekonomi igår, det gick väl sådär. Jag kan ju hoppas att jag fick ett bra betyg. Det var sista provet för kursen och då måste man ju få bra! Bara att hoppas. Men jag kan ju faktiskt skylla lite på att jag var hängig. Lennart sa ju att jag inte alls såg ut att må bra.

Dagen kommer nog bestå av att lägga in alla kort i datorn och upp på bdd och kanske några här på bloggen. Vi får väl se. Och jag kanske ska ta en liten lugn promenad senare idag också så man får lite frisk luft. Det skulle vara skönt. Och eventuellt lägger jag mig och kollar på film senare. Far rekomenderade mig att jag skulle se Gudfadern 1-3, så det kanske blir så.

Kommer nog inte imorgon heller. Får se hur bra jag mår ikväll. Kanske. Eller inte. Har ju inte pluggat någonting på provet heller :S så jag blir nog hemma så jag kan plugga. Men men.

Mats, Annelie och Mattias (?) kanske kommer upp på lördag, för att se matchen vi har. Dock kan ju inte jag spela, vilket kommer vara väldigt tråkigt :( Jag vill jag vill! Men det blir nog sektariatet istället.  Men nej, nu ska jag ta och värma mig en kopp varmt honungsvatten och lägga in bilderna. Vi höres :) Adjö! /K.

 



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0