4 nov 09, 20:40

Hallå. Jag var till AvestaData idag..
Det gick väl sådär. Dessutom hade jag pratat med en lärare på skolan, Tomas, om hårddisken också.
De sa att jag kunde lämna in den så skulle de göra en felsökning och jag fick ge ett pris på hur mycket jag skulle vilja betala om det gick att laga. Hittade de fel, men jag inte ville göra något åt det skulle jag få betala 375:- för att de gjorde felsökningen. Hittade de inget fel, behövde jag inte betala. Men om de hittade fel skulle de ge ett pris för det.. ASJOBBIGT! Är så jävla depp :( orkar inte med det! Har fan asmycket med skolan, typ sex prov på två veckor. Plus att jag ska lära mig 15 lucialåtar(text och stämma) till kören. Träffa Karin måste jag göra någon dag också. Och hinna plugga och träna. FAN FAN FAN!

Jag har fått nervryckningar under mitt väntra öga idag. Skitdrygt. Det rycker bara när jag blinkar -.-'

Så fett trött på allt. Hur ska man orka med allt?
/K.






Porque yo no quiero.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0