22:40 - Fredag den 13:e

Hej hej. Idag är det fredag den 13:e. Ingenting av otur har hänt mig idag, förutom att jag trodde att jag skulle dö på Nk:n för jag var så himla trött, samt att jag höll på dö av hunger här hemma innan pappa kom hem med mat. Panpizza. Jag hade i alla fall förväntat mig en vanlig pizza, men nej nej!

Engelskaprovet gick bra faktiskt! Trodde att det skulle vara svårare. Men jag har ju alltid haft lite svårt för när du ska läsa en text och sedan kryssa i den ruta av de fyra alternativen som stämmer mest in på texten. Usch.

Imorgon ska jag göra klart svenskan(!), skriva upp lite ord och sånt till Religionen och göra uppgifterna till Rk:n. Så slipper jag göra dem i sista sekunden sen. Imorgon kommer även pappas kompis Olle hit. De ska spela lite på kvällen så jag ska sova hos mor min så jag får någon sömn till matchen på söndag(Karlbo - Blackeberg). Blir ensam hemma där för mor är i Sandviken, men det kan ju vara skönt det också. Ska nog fråga pappa om jag kan få pengar till att köpa en sallad till kvällsmat då. Så ska jag mysa lite med mig själv. Om inte Emelie kanske vill komma över. Hm. Sen MÅSTE jag plugga lucialåtar. Ska i alla fall kunna texterna på några. Ska sätta mig och skriva ner dem, det är typ så man lär sig dem bäst. Får se om jag pallar att lyssna på låtarna också.

Nej, nu ska jag gå och sova. Även fast jag sov mellan 18:30 - 19:45 så är jag trött ändå. Får dock se hur tidigt jag stiger upp imorgon. Kanske blir tidigt för att hinna med mycket. Adjö. /K.


Black Eyed Peas - Meet me halfway


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0