träna träna träna

Hey Yo, This is what I say, yo. Hallå! Idag har varit en mycket träningsrik dag. Sprang på gympan iaf 5km, tid: 27:16, snittpuls: 182. Det tyckte jag var bra. Kom hem, tjockade mig lite med datorn, cyklade till ådal, tränade intensiv basket i 1 ½h, cyklade hem. Duktiga mig!

Nu kommer en liten klagostund, så ni som inte är intresserade kan ju sluta läsa.
Jag känner att allt bara är skit just nu. Jag är så skoltrött så jag håller på att SPY!
2 NP i MaB + MaA denna vecka, prov i italienska och NP MaA nästa vecka, åker också till Göteborg med Karlbo IK då. Veckan efter det är det Nkprov, veckan efter det är det svenskaprov. BAAH! Pallar inte mer. Dessutom leker mr x bara med mig. Jag måste veta vad du vill! Jag kan inte sväva i ovisshet längre! Jag har inte orken, jag har inte det. Kan du inte bara säga vad du vill? Det kommer bli sååååå mycket enklare då. Snälla, du har ju gjort nästan allt som besvarar mina tecken, så bara dissar du mig nu?! Jag behöver dig. Du ska veta att jag har suttit och tänkt på dig dagar in och dagar ut. Jag satt t.o.m och luktade på Barbones tröja idag, för den påminde mig om dig! Du skulle bara veta hur jag mår, och hur jag tycker och tänker om dig. Snälla, ge mig ett svar...

- You're all I want, you're all I need, you're everything everything. <3

hello world, this is me.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0