Söndag

Hallow. Jag sitter inomhus när den vackra solen lyser ute. Trist va? I alla fall så borde jag plugga italienska, för jag har prov imorgon. Men den bryr jag mig inte i just nu. Sitter och sjunger till menWhitney Houston - Greatest love of all. Ska ju sjunga den på konserten på tisdag. KOM OCH TITTA! :D

Grattis Norge på nationaldagen och till vinsten av ESC igår.

Igår var jag hemma hos Carro och åt lite och hade allmänt trevligt. Det bjöds på god mat och god efterrätt :)
Och jag har sett High School Musical 3 - senior year. Inget jag är stolt över, men jag hade gjort det i alla fall.
Idag kanske det blir till att åka till sjukhuset och hälsa på morfar. Jag hoppas på det. Det var längesen. Para mi abuelo. Te amo.

Jag vill vara kär. Jag vill känna värmen från din hud som nuddar min. Jag vill ha dig. Jag vill att du ska vilja ha mig. Jag ogillar att gilla dig, för jag vet nu att du inte vill mer än kompisar. Det skadar mig.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0