så länge vi båda andas... eller?

Hallo. Idag är det 1 maj. Idag firar Gabban och Elias 1år tsm. Grattis. Idag är det 7 dagar kvar tills jag fyller år. Grattis.
Igår var det valborg och jag åkte hem till emelie och hade det trevligt där ett tag. Evelina var också där. Sedan drog vi ner på holmen och hade det trevligt där. Fast det kunde varit bättre.
Det är iaf slut nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Finns det inte någon som skulle vilja komma hem till mig och sova i min säng med mig ikväll? Jag saknar någon att hålla om. Någon att tycka om.
Jag har läst ut Twilight-serien nu. Blev klar med fjärde boken idag. Väldigt bra, men lite överdriven på slut!
Nu ska jag snart till Bea och fika.
Vi får väl se vart mitt öde slutar. Adjö.

is that alright?
give my gun away when it's loaded
is that alright, with you?

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0