hey ho

Hey ho, hey ho. Kul att jag sitter och skriver igen! Jag har varit vaken i ca 1h, och känner mig förvånadsvärt pigg med tanke på gårdagen! Men men. Igår kom alla ifrån min släkt och firade mig. Jag fick en digitalkamera(visste om den), pengar 1400kr, presentkort 300kr på Sotis, smyckeshängare, färgpennor, ritblock och godis! Det var verkligen trevligt!

Senare på kvällen lyckades Emelie övertala mig att följa med henne på maskeraden som Krystian hade i Juno. Och jag ångrar inte att jag åkte dit! Jag hade verkligen jättetrevligt! Tack Budd, Tack Emeliesarna, Tack Krystian. Jag hade verkligen jätteroligt! Det måste göras om.

Nu tänker jag berätta om min eftermiddag på stan i fredags med Erika och Amanda. Vi gick och kollade på presenter till mig och Erika och sen fikade vi. Amanda satte sig och pratade om Pär och jag och Erika var äcklade. Att Amanda var ett sånt Pär-fan hade jag ingen aning om. Men men, vi hade i alla fall jättekul och jag önskar jag kunde gå Estet jag också!

Nu ska jag vakna till och börja tvätta och plugga matte. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0