födelsedagar

Hallååååå! Jag fyller 17 bast igår, grattis till mig. Erika fyllde 17 bast idag, grattis till henne. Maria fyller 18 bast imorgon, grattis till henne. Micke fyller 17 bast på söndag, grattis till honom.

Imorgon skall jag firas. Det blir stort kalas med släktingar. Kladdkaksmuffins med chokladbitar, Swarts-Walds-tårta, bullar, kakor, dricka, kaffe. Mums! Jag längtar. Även fast jag måste hjälpa till att städa hela huset samt städa mitt rum.

Idag har jag och Victor varit ute och gått. Vi tänkte att vi skulle gå en kort sväng bara, så vi gick till mot rutbo. När vi kommit dit gick vi in i skogen, för det var ju inte långt till Ingvallsbo, så vi började knata in i skogen. Vi gick och vi gick. Det vart lerigare och lerigare. Jag trampade ner i geggan och blev blöt om högra foten. Attans, jag som endast hade mina tygskor. I alla fall så fortsatte vi på stigen, men vi kom aldrig fram någonstans. Så vi gick tillbaka till ett vägskäl, och tog andra stigen. Det blev inte så mycket bättre gångväg, men vi kom till slut fram till Ingvallsbo! Det tog BARA 1h (A). Men det var lätt värt det. Jag tycker om att vara ute och gå med victor. Det är mysigt. Vi kan verkligen prata om allt och inget.

Men nu ni! Nu ska jag gå och sova. Jag är såååå trött. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0