Dialekt

Hallå. Här sitter jag igen och petar mig i ögat för att det kliar så värst! Jag har kommit på mig själv med att tala väldans mycket norrländska(lappländska) den senaste tiden. Det är väl ganska roligt ibland och vissa gånger blir det bara jobbigt. Men men, I'll be fine! Jag hörde just hur det plingade till i mobilen min, så jag ska väl skynda mig med att skriva klart här så jag kan svara.
Dagen har varit smärtsam men uthärdlig. Jag har tröstat min snuttiplutt till P.G och hunnit med att skriva prov i italienska, få en geografilektion borttalad av Olle och tränat. Jag har väldigt dålig kondition just nu känner jag. Men jag kan ju inte deppa ihop för det just nu! Imorgon är det konsert med kören. OCH NP i MaA del 2, OCH jag måste packa som en tok när jag kommer hem ifrån konserten. OCH jag måste ladda kameran OCH lägga över bilder så minnet är tomt. Aja, det kommer bli en hektisk vecka. Jag kommer förmodligen inte ha tillgång till internet när jag tillbringat tid i kära Göteborg. Men jag ska försöka att återberätta allt roligt som har hänt. Nu blir det att borsta gaddarna, läsa sms och sova! Jag hoppas att jag kan sova något den här natten. Det återstår att se. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0