dra ballarna i gruset

Så vi möts igen, min kära dator. Har varit lite "offline" från datorn i två dagar nu och det känns skönt faktiskt. Det som händer just nu är att jag sitter och lyssnar på lite musik som jag hade på datorn, har inte lyssnat på låtarna på evigheter! Typ Hips don't lie - Shakira. Hm. Och åter igen sitter jag och funderar. Funderar på allt, hur jag egentligen har det med kärleken, hur jag egentligen inte har tid att plugga och träna som jag gör, hur allting fungerar. 1: Jag fattar ingenting av MaB och kommer inte göra det heller för Pär är lika social som en sten. 2: Jag hatar bokstavligen datakunskapslektionerna lika mycket som jag hatar ärtsoppa. 3: Jag kommer faila på svenska- och geografiprovet vi ska ha inom en snart framtid. Det kommer gå skit. Jag har inte tid att plugga och har bara varit utestängd hela helgen. Jag har känt mig värdelös och totalignorerad. Det går inte. Jag känner att det är omöjligt att leva ett sådant liv. Vad gör jag för fel? Jag vill veta. Men imorgon ska vi ialla fall ha box-it på gympan och då kanske jag kan slå lite ilska ur kroppen och hoppas på att det kanske blir bra. Hihi. Jag har i alla fall en kväll fylld med pluggande framför mig. Jag vet inte vad jag ska plugga, så det kommer kanske bli matte. Eller om jag börjar med italienskan, så har jag den gjord. Hm, äsch, vi får se. Det återstår att se. Jag ska nog duscha och uggla på CSI ikväll. Kan ju hoppas på en trevlig kväll för mig själv. Och jag hoppas att mor, Mats, Elin, Micke och Mattias har det bra på Malta. Taskigt att inte ens fråga om jag ville med. Blev faktiskt besviken på mor då. Men men, får väl förstå om ekonomin inte räckte till. Aja, puss :*

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0