Sunshine

Solen skiner och det är varmt ute. Det är nice. Det har varit så hela veckan. OCH det skulle bli fint hela nästa vecka också. Men sämre väder mot slutet dock. Aja, jag klarar mig prima!

I tre dagar har jag nästan inge gjort annat än att bara ligga på gården och solat, svalkat mig lite i poolen, gått upp och solat igen. Det är sååååååå skönt att ha pool. Det värsta är att man blir bortskämd och inte badar i sjöar sen. Men men, jag har aldrig tyckt om sjöar. Tänk er slemmet som ligger på bottnen, fiskarna som simmar runt och gömmer en bamsing till fisk som plötsligt simmar fram och biter dig i tårna! Eller om ska gå ut en bit så försvinner marken under dig! Du har klivit i ett sånt där hål. Fy fan. Jag skulle få panik. Haha.

Dagen kommer bestå av att sola. Igen. Jag har fått lite märken, och det är jag glad över. Det bästa är att jag har blivit lite brun om benen! Jag blir aldrig brun om benen. Och idag kanske jag ska med Erika med familj till stranden(fråga mig inte vilken, men det kan vara skönt att komma bort ifrån pool-livet). Jag måste dock raka benen. Och det är jobbigt. Kanske blir en snabbdusch i svalkande syfte.

Träningarna går sådär at the moment. Jag trodde jag hade sett hur Jerker är när han pushar oss. Men nej, i onsdags var han galen. Men jag vet ju att det är för vårat eget bästa, så det är ju chill. Även om det är asdrygt för stunden. Och jag har glömt att göra sit-upsen och armhävningarna!!! I två dagar nu. Gaah. Jag måste göra dem idag. Blir att göra de till något värdelöst tv-program och sedan duscha då. Aah, det duger.

Emelie kom hit en sväng igår och vi pratade lite. Det var väldigt trevligt. Men hon pratade om Johan ganska stor del av tiden. Jag vill också ha någon. Någon att vara kär i. Det är ensamt att vara ensam. Adjö.

/K.

never think - rob pattinson



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0