sööööndag

Hallå!
Nu är festandet slut efter 3 dagar. Jag har ju inte varit full i 3 dagar, men jag har varit på fester 3 dagar i rad (: Det är nice! Igår hade vi förfest hemma hos mig, och jag tycker synd om min far som var hemma då. Men jag tror att det blir säkert fest här igen i sommar. Då ska jag bara bjuda några stycken. Höhö, förutom det så har jag bytt mobil. Min andra pajjade(typ) och nu har jag mors gamla SE w580i. Hon köpte en Samsung med touch screen, för SE var inte tillräckligt modern. Baah! Köp en ny telefon till  mig istället? Eller en systemkamera? :D

Aja, träningarna har kört igång hårt ifrån början, och det är väl bra, men man håller ju på att dö när man tränar! Ikväll ska vi ut och springa rembospåret. Det ska bli skönt. Och alla sit-ups och armhävningar går väl sådär. Jag håller på att avlida när jag gör dem också. HAHA! Men nu ska jag återgå till musiken och sjunga lite till. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0