Securitas

Hej hopp. Idag ska vårat hus bli ett av de i mängden som är installerade med larm. Det kommer hit någon snubbe vid 13:00 och ska plocka lite i våra väggar. Och i framtiden förväntar de sig att man ska komma ihåg en fyrsiffrig kod. HA! Jag som redan har ett guldfiskminne ska komma ihåg det där? Jo tjena. Tss..

Idag skulle jag har varit på stan med Erika och fikat lite. Det blev inte så eftersom när jag vaknade vid 10:26 var hon redan nere på stan -.-' Det är en jävla människa att vara uppe tidigt. Men men, man har ju sommarlov. Och då är det TILLÅTET att sova ut! Så jag har inte en aning om vad jag ska göra idag. Det är träning ikväll iaf. Inne idag, skööönt. Slipper man de trånga springbyxorna. Ser ut som värsta hurt-männinskan i de. Det värsta är väl att jag måste köpa nya >.< Måset köpa långbyxor, trekvartsbyxor och en "jacka" eller tröja att springa i. Och ett par nya skor måste jag nog ha också... Men men, det kanske blir att köpa det till nästa säsong. Eller jackan kan jag köpa iår i alla fall. Skorna kan vänta. Det håller än så länge.

Och jag kan inte sola idag heller. Tänkte att det skulle bli kanonväder idag igen, men nej nej. Det blev lite mindre sol idag. Men men, det är ju varmt. Men nu ska jag fixa med lite andra grejjer. Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0