kalas

Hej Hopp. Jag började dagen med att sova länge, vilket var skönt. Under dagen har jag varit på kalas hos Magnus. Det bjöds på smörgåstårta, läsk och tipspromenad. Om vi vann får vi reda på det senare, för vi åkte hem precis när alla skulle fika. Aja, jag ska vara hemma hos mamma ikväll och mysa. Jag, mor och mormor ska sitta i skogsbo och äta bakpotatis! Mums! Det var längesen.

Imorgon kommer tysklandsresenärerna hem! Det betyder att Emmy kommer hem imorgon. Jag har saknat henne. Hon bjuder alltid på skojj.

Jag har tyvärr inte varit ute och sprungit idag, men jag ska nog göra sit-ups och armhävningar ikväll i alla fall. Jag kan ju inte vara en jättestor latmask! ;) Men jag längtar till nästa vecka, sista veckan i skolan. Det ska bli skönt.

Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0