hot hot hot

Som överskriften säger så är det hot hot hot! Och så har det varit i några dagar nu. Jag ska väl inte klaga, men det är nästan lite för varmt. Man sätter sig på "dator-pallen" och när man ska resa sig upp och gå igen, kommer man nästan inte där ifrån för man har klibbat fast! Usch. Och man kan ju inte ha nå mycket kläder på sig, för då döööööör man av svett. Bläsch. Blir nog att ut och sola idag.. Igen.

Träningen igår var lite plågsam(fast det kan ej jämföras med måndagsträningarna). Vi sprang i rembospåret, och man höll på dö när man inte ens hade sprungit 500m. Helt sanslöst. Och när man väl kom fram, helt genomblöt av svett, så samlades myggen på en som om man var en sockerbit! Baah! Och vi kunde typ inte göra övningarna för att det var så mycket mygg. Men vi härdade ut. Gjorde typ samma övningar som förra söndagen. Haha, och vet ni vad?! För första gången, var jag först på plats vid plågan, och först på plats tillbaka! Happyface! Jag är stolt över mig själv. Och jag sprang hela vägen! Hihi, tummen upp för den! Adjö.

/K,


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0