Bruuuuun

Dagens låt: I caught myselft - Paramore.

Gårdagen spenderades med Erika i storsjön. Det var skönt att komma bort ifrån pool-livet och se hur allt annat folk har det. Haha. Det var ganska kallt i vattnet, men det var behagligt. Jag och Erika var först där med hennes mor. Efter ett tag kom hennes syster, Karoline, och sedan hennes bror, Björn. Vi spelade lite badminton, men det var en hund som ville vara med och leka. Stackars hund höll på att strypa sig själv i kopplet. Senare la vi oss och solade lite, och skulle spela luffarschack. Såklart ville Björn vara med och det slutade i katastrof. Haha. Men men, det var trevligt i alla fall och jag gör gärna om det! När jag kom hem så skulle jag sola lite till, och somnade. Och brände mig lätt i svanken, på axlarna och på magen. Men men, det är sånt man får tåla. Dock har det inte gått så bra att sova, då jag inte har kunnat vända på mig utan att jag har känt hur skinnet drar ihop sig och bara vill försvinna.
Dagen bestod även av sms ifrån Börjesson. Det kunde jag ha varit utan.

Nu ska jag kolla hur mycket pengar jag har på mitt konto, eventuellt dra till skokanonen och kolla efter några nya på skor. Kan ju i alla fall hoppas på att det finns några billiga reaskor. Vi får la se. Ha en riktigt varm och trevlig dag. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0