Brighter

Brighter - Paramore.

Hallelålja. Jag sitter här, 10:40, klar för att åka ner på stan. Jag och mor ska ner och lämna in en lapp till Swedbank, och sen blir det väl att göra något annat. Har ingen aning om vad mor vill göra där nere. 
Idag är det första träningen. Det ska blir skönt att börja igen. Man känner sig så tafatt när man bara sitter om kvällarna och inte gör någonting. Det negativa är att jag har inte varit ute och sprungit någonting alls, under det lilla "uppehållet" vi hade. Och jag har inte gjort sit-ups eller armhävningar. Men ikväll skall det göras! Och imorgon ska jag ut och springa. Jag måste fan ta tag i det här nu. Jag kan inte vara potatissäcken som är efter hela tiden.

Imorgon bär det av till Soffe på kvällen. Vi ska kolla på film och ha det trevligt.
På onsdag är det träning.
På torsdag ska jag hem till Frida och grilla lite. Det blir roligt.

Aja, men nu ska jag fixa det sista innan jag gör staden osäker. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0