Wildfire

Nu har jag vaknat 10:48 i två dagar i rad och insett att programmet Wildfire börjar om 12 min. Jäklar! Det är ett program på kanal 5 som går kl. 11:00 - 11:50 måndag - fredag. Det är ganska bra faktiskt. Haha. Fy fan. Jävla nöt jag är som följer program sådär. Dessutom följer jag typ CSI Miami, CSI, Law and Order, Law and Order - Special Victims Unit, the Big Bang Theory m.fl.

Igår var jag hemma hos mor och käkade, men jag kunde lika gärna varit hemma hela dagen. De bara satt och glodde in i väggen halva dagen. Fy fan va tråkigt. Far min jobbar 12h idag och imorgon så jag har ju det lite ensamt hemma. Men imorgon kommer Casper. Då får jag något att göra i alla fall. Gå ut och gå. Casper vill vara ute och gå så då kan jag gå långa promenader, få lite motion på samma gång.

Igår kunde jag inte somna. Vet inte varför. Är typ inte trött när jag går och lägger mig. Måste börja bli ändring på det. Och jag har fortfarande inte gratis sms. Måste fixas. Och jag måste sluta få för mig saker. Det blev inte så förra gången och det kommer inte bli så denna gång heller. Baah. Jag kommer dö ensaaaaaam. Hoppas att jag kommer få någon kavaljer till balen i alla fall. Om inte så ska jag och PG gå. Någon som är frivillig att gå med mig? (a)
Aja, nu ska jag kanske med på en grillkväll hos Alle, och jag måste fixa mig lite. Får väl skynda mig lite. Ajdö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0