Start

Hallåååå. Förlåt om mitt uppehåll har stört er få läsare, men vädret har ju envisats med att regna och dona hela tiden. Dessutom har jag hittat på massa med annat folk, så jag har ju varit upptagen.

Fredagen var jag med Pålssons och Dino till Nävden och badade. Det var kallare i vattnet då än på torsdagen. Synd. Men men, vi badade lite i alla fall. Sedan satt vi på bryggan och snackade om lite allt möjligt. Efter det kände vi att hungern drog i magen så vi åkte och käkade pizza på Tallen. Mums. Efter det blev det kubb hemma hos Pålssons och senare på kvällen jordgubbar och kolla på åskvädret. Nice. Sen skulle man sova själv hemma! Baah! Jag hatar det. Bara för att vårat hus knakar! Haha. Men det gick bra. Jag hade för första gången larmet på om man är inne! Tummen upp för mig! (Y)

Aja, idag är det måndag, och jag måste börja med mina sit-ups och armhävningar. Det märktes i onsdags att man hade slarvat, för FAN va jobbigt det var. Ack ack. Sen ska jag iväg till Bagheera och kolla på nya springbyxor och jacka. En jacka står nog först i prioritet. Vi får se hur det blir.

Btw, jag och Erika har bokat biljetter till HP-filmen!! 16 juli, 19:30 sitter jag på biografen!
Och ev blir det tjej-grill-alkoholförtärnings-kväll hos Amanda den 14 juli. Kan ju alltid hoppas. Måste hitta på något att köpa till henne också. Aja, det blir ett senare problem. Nu ska jah göra sit-ups och armhävningar. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0