Sommarjobb

Jag ska sommarjobba på förskolan Hattstugan, avd. Stubben. Jag ringde precis dit och frågade om lite info och sånt. Jobbar mellan 07:30 - 16:00. Och jag kunde inte prata med min handledare, utan det var någon annan som var där. Så jag kommer i princip få alla detaljer på måndag när jag börjar. Fan, jag skulle ha frågat om maten. Aja, jag får ha matlåda första dagen och berätta mer senare. Jag är inte så säker på att jag kommer vara lika duktig på att uppdatera mig veckorna då jag jobbar, men jag kan ju försöka i alla fall. Nu ska jag väl återgå till det jag gjorde innan - ingenting. Dagen kommer nog spenderas med att sitta inne och glo in i väggen. Men det är träning ikväll... Jippi, eller inte. Men man måste ju, om man vill satsa. Förresten, jag sprang på min bästa tid igår! 2,5km på 14:32. Lite stolt över mig själv är jag, då jag sprang på 14:47 förra gången, och 14:38 gången före det. Anywho, nu ska jag väl dra. Får se om det blir att åka och hälsa på morfar och farfar på sjukhuset någon dag i veckan. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0