Plopp plopp plopp

Så låter det om man tittar ut på regnet. Det har regnat i princip hela dagen och det kommer nog hålla i sig till ikväll.
Gårdagen spenderades till att sitta och läsa hela dagen, läste ut en bok och har börjat på en ny. Böckerna kommer nog snart ta slut. Har bara 7 böcker kvar med den jag håller på att läsa just nu. Men men.
Far min jobbar övertid två dagar frammåt och jag kommer vara ensam hemma större delen av dagarna. Skönt, men lite ensamt kommer det nog vara. Visserligen kommer Casper till mig på lördag, och på söndag kanske jag ska på bio med Emelie, Johan, Johans kompis och Robin. Vi får se om jag väljer att följa med.

Igår när träningen hade slutat var det väldigt skönt att cykla hem. Eller inte. Jag, Johanna och Jonna cyklade hem i spöregnet. Jag och Johanna med regnjackor och Jonna med paraply. Vi tänkte att vi skulle gå upp för Månsbo med tanke på träningens styrkepass, men vi cyklade istället. Det verkade som ett bättre alternativ att cykla när det regnade så. Haha. Fy tusan. Det måste ha varit sommarens "torraste" cykeltur.

Nattens drömmar var verkligen konstiga. Inga kommentarer... Det är nog bara Emelie som kommer få veta. Om ens hon.
Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0