Nävden

Hej hej hallå! Förlåt att jag inte har hunnit uppdatera mig så mycket under dessa dagar. Pappa har liksom stängt av datorn precis när jag skulle använda den och då har latmasken bitit mig och jag har inte orkat slå på den igen. Haha.
Idag har jag mest bara suttit inne och slappat. Det är så skönt att vi har AC. Har hunnit läsa ut en bok och börjat på en ny. Kanska läser ut den imorgon. Anywho, Björn fyller 19 år idag. FETING GRATTIS! 
Och jag har varit i Nävden med Pålsson och Dino för ett litet kvällsdopp. Det var mysigt. Hör av er nästa gång pojkar!

Igår fick jag besök av Lotta och Matilda. De vill så gärna bada lite i min pool och det lät jag dem göra. Efter ett tag kom Sofia och tittade förbi också. Dock hade Beatrice, Caroline och Pernilla annat för sig så de kunde inte komma. Men men, en annan gång! Alltid lika trevligt med er!

Nu ska jag avsluta med en liten text som ytterst få förstår från början, några kommer slå upp det och resten kommer inte orka bry sig! Whatever liksom... Adjö.



Sé que la sensación dentro de mí, mirando a sí mismos y empujar hacia adelante. La sensación es que tienen una estrecha afinidad y sentir. Que se han negado mí es inaceptable. Creo que todavía como tú. A soñar con usted después de tanto tiempo hace que sea imposible para mí no pensar en que todos los días. Si es sólo en un segundo. Ojalá pudiera decirle a usted, y le deseo lo mismo. <3

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0