Kaneläpplen med glass.

På kvällen runt halv 5 drog jag till skogsbo skola och spela lite basket med Christoffer och Tom. Vi satt väl mest och pratade om jag får säga det men men. Efter ca 1h skulle de hem till Tom och sen till Willys, och jag drog hem till mig. Men jag drog också till Willys. Köpte äpplen, glass, saft och m&m's, som jag sedan mumsade på. Hihihi. Trevligt trevligt. Hoppas bara att jag kan vara med på söndag, men om inte så sparar jag mig till onsdagsträningen, då Avesta Tidning skulle komma och skriva ett repotage om klubben! Fun fun fun. Anywho, för de som vill veta har Christoffer gjort mig besatt av Coheed and Cambria. Jag tror till och med att jag kanske lägger ner lite tid på att lära mig introt till Welcome home. Hör du det?! :D Aja, nu ska jag bädda om sängen och gå och sova. Pappi kommer väl hem när som helst... Hoppas jag. Han åkte 13:45 för att spela golf. 18 hål, skulle varit hemma vid 20:00 - 21:00, men de stannade väl på klubben och dricker någon öl. Han kommer när han kommer. Han har väl förhoppningsvis nyckel. Men men, imorgon kanske jag tar mig i kragen och faktiskt går ut och går Rembospåret i stället. Jag skulle behöva tappa lite vikt kanske.. Eller? Whatever, kan vara skönt att komma ut och rensa tankarna också. Men vi får se när jag vaknar imorgon. Det är ett senare problem.
Haha, jag har kommit på att jag har skrivit mycket jämfört med vad jag tänkte. Det kan bli så ibland ser du! Och nu när jag ändå håller på kan jag ju säga att det är INTE ALLS TREVLIGT ATT DU HAR BESTÄMT DIG FÖR ATT TOTALIGNORERA MIG! HUR KAN DU GÖRA SÅ?! Jag trodde att jag kunde lita på dig... (riktad till en speciell person, så alla behöver inte ta åt sig. tror inte ens att snubben läser min blogg)

Aja, nu blir det till att sova lite. Adjö!

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0