En månad

... kvar av sommarlovet. Jag ska spendera tre veckor att jobba och en att bara ta det lugnt innan skolan. Fast det ska bli skönt att börja igen. Börjar inriktning ekonomi på samhällsprogrammet. Ska bli skönt som fan att få något att göra om dagarna. Annars sitter man ju bara hemma och är. SKITTRÅKIGT! Det är väl vad jag kommer göra idag. Sitta hemma och dö framför tv:n. Superkul! Typ alla ska väl festa och gå på krogen. Och här sitter jag; ett år yngre än nästan alla mina kompisar så jag får stanna hemma.Typiskt. Jaja, man ska väl inte gråta över det. Jag kan ju göra massa andra saker.. Som att bara vara hemma och ta det lugnt. TSS, VILKET SKÄMT! Ofta man vill sitta hemma om man kan gå på krogen?!?! Aja, man får ta vara på stunderna man har. Adjö.

Onödig fakta: Visste ni att en bebis i magen rör sig eller sparkar ca 30ggr/h när den ligger i magen?


/K.


Postat av: Monika

hej, rösta gärna på mig som veckans blogg här:

http://mikaelafranzen.blogg.se/2009/july/finalisterna.html :) Får jag en röst av dig får du en läkning av mig :)

2009-07-24 @ 12:49:50
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0