Morfar.

I fredags var jag på stan med Erika. Hittade lite ansiktspryttlar och en klocka. 70% rabatt på klockan så den kosta bara 75kr! :D fint fint.
I lördags var jag hemma hos Erika på dagen och på kvällen stack jag till farmor och hjälpte henne med lite fotvård. Sedan drog jag, Emelie, Moa och Robin till Lillsjön och badade :) Efter det köpte vi glass och spelade "kampen mellan kvinnor och män" hos Moa och Robin. Väldigt trevligt!
I söndags solade jag lite och sedan drog jag och Björn och tog en glass och pratade lite :)

Idag har jag varit på jobbet, sedan drog jag till mor. Vi åkte och hälsade på hos mormor och morfar i deras nya lägenhet. när vi kom hem gick vi ut med Lotus runt Ingvallsbo för jag orkade inte träna, så jag var tvungen att vara ute och få lite motion i alla fall. Nu sitter jag här och bloggar, och nu ska jag snart dra hem :) för nu börjar det blåsa upp till regn, så nu måste jag skynda mig. Vi hörs. Adjö.

/K.

Postat av: Björn

=)

2009-08-11 @ 18:29:06

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0