UM.

Hallooooo. Sitter här och lyssnar på musik på min kära Ipod som jag hittade i min vinterjacka idag.
Jag vet att jag har varit dålig på att skriva och jag kommer vara lika dåligt den här veckan som kommer. Martyna kommer hem till mig idag, ska väl hämta henne på tågstationen 21:20. Kommer inte ha tid att sitta vid datorn. Men jag lovar att jag ska sammanfatta hela veckan sen!
Idag har det varit UM i basket. Och gissa vad! Nästan det första jag gör är att stuka foten >.< Trampade snett på uppvärmningen till första matchen. Baah! Aja, jag klarade mig hyfsat genom dagen och det var bara sista matchen mot Gävle som det började kännas. Vi förlorade mot Ockelbo(självklart), vi förlorade mot Borlänge(skulle inte ha gjort om det inte hade varit så att domarna var cp i huvudet), vann mot Falun och vann mot Gävle. Jag dömde även en P93-match idag! Jag var jätteduktig enligt Tommy Bylund! Hurra hurra hurra! Det är jag lite stolt över.
Jag har nu sedan jag kom hem gjort lite historia, ätit mat, plockat lite, rakat benen(behövdes verkligen!) och bara slappat. Försökte göra lite matte också, men det gick inte så bra. Haha, undrar hur det kommer gå på provet på onsdag. Tss...
Aja, nu ska jag jaga ut pappa så vi kan bege oss till Avesta Krylbo Tågstation och hämta upp Martyna. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0