påsklov

Hej och hå! Jag vet att jag har varit dålig när det gäller uppdatering de senaste dagarna, men datorn har varit av och jag har inte orkat slagit på den. Men men, du kan i alla fall få en liten uppdatering.
Måndag: Inte mycket hände. Jag vaknade, gjorde mig klar för skolan och gick i skolan. Jag slutade kl. 14:00 eftersom Per-Fredrik var i Spanien. Tummen upp för mig! I alla fall, jag hade då tänkt att plugga på svenskaprovet vi hade idag, onsdag, men det blev inget. Typ sööööölade bort hela eftermiddagen.
Tisdag: Som vanligt. Alltid som tisdagar brukar vara, så höll den här samma mönster. Mycket lektioner och inte mycket händer. Hade möte om polackerna och det var trevligt. Mindre trevligt var väl att jag inte hann plugga något på provet. Men jag fick se House, äta pizza och dricka coca-cola!
Onsdag: Prov idag. Äsch, det får gå som det går. Vi har haft bra genomgångar på lektionerna så jag tyckte att det skulle bli ganska lätt ändå. Och det var hyfsat lätt. Jag och Bea gjorde klart det första övningsprovet i MaB kap. 3 idag. Det var svårare när vi kom till uppgift 5, då man skulle räkna ut maximipunkt o.s.v. Baah, jag hatar det här kapitlet. Men Pär sa att det bara blev lätta kapitel sen och jag hoppas att han har rätt. Annars blir jag sur.
Nu sitter jag hos min underbara och älskade mor och skriver. Vi har kollat på Rent hus och nu är det absolut INGENTING på tv ikväll. Det suger. Jag har ju då i och för sig Italienskan och Historian med mig som jag kan göra. Men jag orkar inte. Det är första dagen på påsklovet så jag struntar i det. Jag spenderar tid med mig Jewel Quest-spelande mor istället. Nu ska jag avlägsna mig och hoppas att du får en trevlig fortsatt kväll.
Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0