måååååååndag

I hate mondays. Haha, lite Katten Gustav över mig. Men det är sant faktiskt! Jag hatar måndagar. I alla fall när det är skola. Men men, i lördags ringde mor och väckte mig 12:37 och frågade om jag ville äta "påskbord" hos AC. Jag pallrade mig dit och hann göra mig iordning på ca 30 min. REKORD! Det var trevligt där och efteråt tog och chansen och umgicks lite med min PG. Det var trevligt. Vi var ute och gick länge, sen slutade det med att vi satt på hennes rum och pratade. Mycket trevligt, måste göras om!
Igår ringde min mor, igen, när jag precis klivit upp, 09:30 (!) och undrade om jag skulle med till Kupolen, Borlänge. Klart jag skulle. Så jag fixade mig, åt frukost och packade en liten väska och de kom och hämtade mig 40 min senare. Jag umgicks med mor, mats och lotus resten av dagen. Btw, nu är min hund rakad! Lotus rakades igår av mig och mor och nu är han naken! Sköööööönt. Han såg så ful ut i allt hår.  Senare på kvällen drog jag till Erika, det var trevligt. Idag ska vi fara till Gävle och hitta på lite bus, ni får väl läsa om det här på bloggen imorgon eller kolla på bilddagboken någon gång framöver. ( rosaplastkudde @ bilddagboken.se ) Nu ska jag börja fixa mig lite mer, sen vet jag inte vad jag ska göra.
Jag kommer ha min mobil med mig vart jag än går. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0