ba ba ba

Hallöj. Jag sitter här igen, 2 april. Mina ögon rinner som om de vore duschade med saltbad p.g.a pollenallergin. Och jag har gått så hela dagen. Värst är det när man ska cykla till eller från skolan och inte ser ett skit. Blääää, jag hatar det. Jaha, imorgon har jag i alla fall sovmorgon till 11:50. Per-Fredrik har ställt in italienskan och jag börjar med spanska. Sköööönt. Mindre skönt är väl att Linn kom in på datan och frågade om vilken lärare vi skulle ha imorgon på historian, då Måns vägrar att ha oss efter missödet i fredags. Det är förståeligt, så lilla Ollepolle kommer och har våran lektion ett tag. Men jag antar att vi bara kommer att få arbeta med instuderingsfrågorna i våran stilla ro i 2h och 10min. Anyway, imorgon ska jag visst sjunga för Clara i skolan också, wooops! Baah, palla att typ hela skolan kommer få höra. Men men. Och jag vet verkligen inte hur jag ska komma till Gävle på lördag om jag ska dit. Det går inga tåg som kommer i bra tid, jag vet att pappa inte vill skjutsa, jag kan förstå om mamma inte vill, men jag vet inte om jag ska åka med Fredrika då. Jag känner henne inte så bra. Det är mindre roligt. Hoppas att jag kan komma iväg iaf. Är lite sugen på det faktiskt! Men vi får se vad som händer. Ikväll är det i alla fall träning och jag hoppas att mitt blodsocker inte sjunker till fötterna som det gjorde i tisdags! Får stoppa i mig 2 bananer före så jag kanske klarar mig. Nu ska jag återgå till min varma säng och kolla på How I Met Your Mother med en kopp kaffe! Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0