På äventyr!

Vi har ju som tidigare skrivit åkt iväg idag på vår första intervju. Det gick superbra! Båda var dock väldigt nervösa i början, men i efterhand känner vi att vi lyckades rätt bra ändå! Nu kommer det bara till att transkribera materialet vi fick med oss. Det kommer ta sin lilla tid, jag vet, men det kommer vara så värt det i slutändan. Kändes även skönt att få göra uppsatsarbete utanför bibliotekets väggar. Jag kommer ärligt talat vara en del av inredningen när detta är över. Sitter i dem där förbannade båsen dag in och dag ut, mellan 08:20-17:40. Men det kommer ju faktiskt löna sig till slut. 
 
Nu, efter det att vi kom tillbaka till Gävle, så har jag hunnit prata med systra min i ca 1h i telefon, diskat, handlat, lagat middag + matlådor, diskat igen och nu skrivs det lite på opponeringen. Jag älskar verkligen effektiva kvällar. Känns så himla skönt att få någonting gjort om kvällarna, när jag annars bara sitter framför datorn hela dagarna. 
 
Men nu ska jag unna mig lite Biggest Loser Sverige, och plugga vidare i pauserna. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0