2015-03-27

Fredag morgon och livet är härligt! 
Blir att skriva på uppsatsen hemifrån idag. Jag och min skrivpartner hade lite planer idag som skulle göra att vi inte kunde sitta så länge i skolan, så vi skriver på varsina håll istället. 
Jobb på Kåren ikväll! Undrar vilken station jag kommer få stå på... Men det löser sig! Väskan är redan packad och jag är redo. Ska nog skriva lite nu på förmiddagen innan jag tar mig ner på stan en sväng runt lunch. Går nog direkt till Kåren sen och sätter mig där och pluggar lite. 
 
Igår kom min nya telefon! Wiho! Gick och hämtade ut den, åkte direkt ner på stan och köpte skal + skyddfilm till framsidan. Vägrar använda den utan skal. Nu är den igång igen och jag kan äntligen kommunicera med folk som vanligt utan att behöva sitta vid datorn. Känns verkligen underbart. Blev en ny iPhone 6. Så himla nöjd! Lite stor dock, om man jämför med min gamla 4s. Men det ska nog gå. 
 
Nä, nu ska jag sätta igång och plugga. Taggen inför F.I.A.n imon är otrolig! 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0