2015-03-25

Wiho! Dagen är kommen! CSN har ramlat in på kontot! Nu kan man känna sig rik i en vecka för att sedan leva som en riktig student på nudlar igen. Haha, nej då. Skämt åsido! 
 
Igår så beställde jag en ny telefon. Min har krånglat ett tag med bland annat wifi(har inte kunnat ansluta ett tag) samt skärmen, där touchen hade slutat fungera ett tag på övre delen av skärmen. Nu har den även börjat haka upp sig ibland. Plus att touchen har slutat fungera på skärmen längre ner så det går knappt att göra något med den. Plus att enda sättet att kommunicera med folk är att ringa. Så igår klickade jag hem en iPhone 6! Leverans inom några dagar, ännu bättre! Hade tänkt låna Mikaelas gamla iphone ett tag, men den vill inte som vi ville. 
Så nu är det bara hoppas på att den kommer så fort som möjligt! 
 
Idag är det även dags för vår första intervju. Känner mig ganska nervös, men jag tror att det kommer bli bra! Är lite stressad över opponeringen som är i morgon också, men så fort den är över så är det 100 % fullt ös på uppsatsen. Kommer vara skönt att bara ha en sak att fokusera på. Har varit ganska tungt att behöva överväga vad vi ska lägga tid på till vilken kurs. Men jag tror att det kommer gå bra idag och vi ska sitta ikväll och fixa med opponeringen så den blir klar. Lite oroad över i morgon dock, men det kommer säkert gå bra det också. 
 
 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0