2015-03-16

God morgon! 
Idag är sista dagen som Lotus är hemma hos mig. Vi har haft fruktansvärt mysigt de senaste dagarna och jag uppskattar verkligen sällskapet. Det har även varit skönt att få komma ut och gå lite mer än vad jag normalt brukar göra. 
 
I helgen så har det inte hänt så mycket. Samlades hos mig några stycken och kollade på melodifestivalens final. Annars så har det varit en lugn och skön helg. 
 
Sitter i skrivande stund och dricker lite kaffe. Blev hemmaplugg idag i och med att Lotus är här, så skriver på uppsatsen med den litteratur jag har. Tänkte att jag ska leta lite artiklar nu för att fylla ut/skriva till på några punkter. Det känns ändå som om vi kommer någonstans i arbetet. Pressen kommer dock att ligga på tisdagen och onsdagen, när vi ska få ihop vår teoretiska referensram och vår ena handledare ville att vi skulle skicka in ca 35 sidor text på torsdag morgon... Men det är 8-18 som gäller i skolan! Det känns ändå skönt, för jag tror att både jag och min skrivkamrat har räknat med det, så vi får fritid på kvällar och helger - vilket känns jätteskönt! 
 
Men nu ska jag fortsätta att sippa på mitt kaffe och leta lite artiklar! 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0