2015-03-12

Dagen började rätt bra idag men fick en sämre mitt och avslutas helt okej. 
På handledningen så fick vi (inte så mycket) pisk på uppsatsen, som vi till nästa vecka ska ha skrivit 35(!) sidor... Hur tänker dem med upplägget?! Känns som om vi aldrig kommer hinna det. Utöver detta ska vi också skriva en metodgranskning på 10 sidor på en annan uppsats?!
Fair enough, jag trodde väl aldrig att jag skulle glida på en räkmacka genom hela uppsatsen och att det skulle vara särskilt enkelt. Men det här är inte schysst. Det känns som om de pressar ihop schemat till alldeles för lite tid. 
 
Vill lägga mig under täcket och inte kliva upp i morgon. Så känner jag mig just nu. 
Men jag ska ta och jobba lite med den nu under helgen i alla fall så man kanske kommer lite längre till på måndag! 
 
 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0